Jornada Rolls-Royce: Descobreix de què estàs fet

• Jornada Rolls-Royce: Descobreix de què estàs fet
  • 2018-09-28T09:30:00+02:00
  • 2018-09-28T17:30:00+02:00

Uneix-te als membres de l'equip de la universitat de Rolls-Royce Regne Unit, el divendres 28 de setembre a l'Aula Capella, per conèixer sobre les emocionants pràctiques i oportunitats que s'ofereixen a una empresa d'enginyeria líder a escala mundial. També podreu revisar el vostre CV per veure si teniu el necessari per fer una carrera fantàstica amb Rolls-Royce. Totes les sessions es realitzaran en anglès.

28/09/2018 de 09:30 a 17:30
Aula Capella, ETSEIB

Join members of Rolls-Royce UK's university team to hear about the exciting internship and graduate roles on offer. They'll share their experiences and insight and give you the opportunity to ask questions. You could also have your CV reviewed to see if you have what it takes to pursue a fantastic career with a world-leading engineering company. Please note that all sessions will be conducted in English.

AGENDA

• 09:30 - 10:00 (Aula Capella). Introduction to Rolls-Royce Internships and Graduate Programmes. Q&A.
  • 10:00 - 11:30 (Aula Capella). Guidance on application process: CV, online assessment, assessment centre and interview skills. Q&A.
  • 13:00 - 17:30 (Aula 28.8). One-to-one CV clinic. Pre-book your 15min slot at:

PRESENTERS

Sara Núñez Condominas – Cost Capability Lead
David Levy Sellares – Capability Acquisition Engineer
Jose Alberto Infante Sanchez – Value Engineer Lead
Riccardo Puca – Production Leader
Marco Ogno – Production Leader

Learn more about our opportunities: