Jornada Tècnica: VEHICLE AUTÒNOM I CONNECTAT

• Jornada Tècnica: VEHICLE AUTÒNOM I CONNECTAT
  • 2022-06-21T09:00:00+02:00
  • 2022-06-21T18:00:00+02:00

La STA (Societat de Tècnics d'Automoció) organitza una nova jornada sobre el vehicle autònom i connectat, que es farà el 21 de juny de 2022 a l'Aula Capella de l'Escola Tècnica Superior d'Enginyeria Industrial de Barcelona (ETSEIB).

21/06/2022 de 09:00 a 18:00
Aula Capella
URL de l'esdeveniment
Lloc web relacionat
  • Són molts els agents que estan treballant perquè el vehicle autònom ens porti a noves formes de transport i a una mobilitat sostenible i segura, generant nous models de negoci en el transport de persones, però també al de mercaderies gràcies als avantatges que ofereix a quant a productivitat.
  • El vehicle autònom pot guanyar terreny per dues vies: l'evolució de la tecnologia i la presència en entorns controlats, que minimitzin el nombre de variables a considerar i impliquin menys reptes per a la tecnologia disponible.
  • L'objectiu d'aquesta jornada és mostrar l'estat de l'art quant a vehicle autònom i connectat i anar un pas més enllà per analitzar els reptes per a la seva evolució, tractant el vehicle, però també la infraestructura, la gestió i la seguretat de les dades, l'acceptació per part de la ciutadania i les normatives que ho han de fer possible. Tots ells són factors que marcaran la velocitat amb què el vehicle autònom arribarà als nostres carrers, carreteres i autopistes.

Inscripcions i més informació de la jornada