JPO Conjunta Campus UPC 2023 - Matí

• JPO Conjunta Campus UPC 2023 - Matí
  • 2023-02-15T11:00:00+01:00
  • 2023-02-15T23:59:59+01:00

Aquestes sessions s'adrecen al futur estudiantat universitari i tenen com a objectiu informar dels estudis que imparteixen els diferents centres docents de la UPC i resoldre dubtes sobre els graus que els interessen, les seves sortides professionals, així com informació complementària sobre la vida universitària, la mobilitat internacional, les pràctiques en empreses, etc.

15/02/2023 des de/d' 11:00"
Aula Capella
  • El dimecres 15 de febrer de 2023, és dura a terme la "Jornada de portes obertes" adreçada a l'estudiantat de batxillerat i cicles formatius per informar-se dels estudis de grau de l'Escola Tècnica Superior d'Enginyeria Industrial de Barcelona (ETSEIB) de la UPC.
  • La jornada serà presencial i es realitzarà en 2 torns/horaris (matí a les 11 h i tarda a les 15.30 h).
  • Aquesta sessió es retransmetrà en directe pel canal de YouTube de l'ETSEIB.
  • Per assistir a les jornades cal inscriure's. Les inscripcions s'obriran el 30 de gener.

Retransmissió en directe

Inscripció tancada - Places exhaurides