L'Altre 2023. Aigua: Dret o negoci?

• L'Altre 2023. Aigua: Dret o negoci?
  • 2023-04-26T14:30:00+02:00
  • 2023-04-26T23:59:59+02:00

L'ALTRE és una associació formada per estudiants de l'Escola Tècnica Superior d'Enginyeria Industrial de Barcelona (ETSEIB-UPC) que anualment organitzen un cicle de xerrades, debats, tallers i discussions amb la voluntat de plantejar alternatives al model de relacions, tant laborals com socials, actual.

26/04/2023 des de/d' 14:30"
Pati de l'Enginy
URL de l'esdeveniment
Lloc web relacionat

Quina és la situació de sequera actual? Algú es lucra de l'abastiment d'aigua? I les hidroelèctriques, són un servei públic o algú s'està lucrant? Com es pot canviar? I fora del nostre territori?

• Dimecres 26 d'abril
  • Sequera
    Dante Maschio (Aigua és vida i ESF)
  • Hidroelèctrica a Catalunya
    Joan Mena (estudiant i Plataforma per Recuperar l'Energia)
  • Cooperació
    Elisenda Cleries (ESF), Aba Ruiz de Alegria (Estudiant i ESF) i Lluc Canals (professor)
  • Remunicipalització
    Míriam Planas (Aigua és vida i ESF), Bea Escribano i Emili Diaz (OAT)
  • 14:30 h al pati de l'Enginy.