Motorsport Student Conference 2022 - Ferrari

Ferrari, Engineering the future across Teams and Skills

19/05/2022 des de/d' 16:00"
Sala d'Actes de l'ETSEIB
URL de l'esdeveniment
Lloc web relacionat
  • Per segon any consecutiu, els Enginyers Industrials de Catalunya (EIC), a través del Grup de Treball de Motorsport, juntament amb la UPC, i amb la col·laboració de la Càtedra EIC-UPC, han arribat a un acord amb la Ferrari F1 Engineering Academy per organitzar aquesta jornada en la que Ferrari presentarà la seva organització i els seus plans als estudiants d'enginyeria i a enginyers/es joves de la UPC que ja han presentat els seu currículums a la Ferrari Academy.
  • Més informació sobre l'esdeveniment.

INSCRIPCIÓ a la Jornada

PROGRAMA DE LA JORNADA

Moderadora: Núria Ramoneda, Enginyera Industrial especialitzada en Motorsport, membre del Grup de Treball de Motorsport dels EIC.

16:00 h Benvinguda a càrrec d'Enric Fossas, Director de l'ETSEIB.
Paraules de Jordi Renom, President de l'Associació dels Enginyers Industrials de Catalunya (AEIC).
Introducció a càrrec de Francesc Garriga, President del Grup de Treball de Motorsport dels Enginyers Industrials de Catalunya (EIC).

Cloenda a càrrec de Daniel Crespo, Rector de la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC).

logo_peu_ferrari2_22.png