Motorsport Student Conference - Ferrari F1 Engineering Academy 2021

L'esdeveniment tindrà lloc el proper dijous 22 d'abril a partir de les 17:30 hores a través de la plataforma ZOOM.

22/04/2021 des de/d' 17:30"
  • Organitat per l'EIC, juntament amb la UPC, i amb la col·laboració de la Càtedra EIC-UPC.
  • La Ferrari F1 Engineering Academy presentarà la seva organització i els seus plans als estudiants d'enginyeria i a enginyers/es joves de la UPC.
  • Més informació sobre l'esdeveniment.

INSCRIPCIÓ a la Jornada

Programa MOTORSPORT STUDENT CONFERENCE – FERRARI F1 ENGINEERING ACADEMY
Moderadora: Núria Ramoneda, Enginyera Industrial especialitzada en Motorsport, membre del Grup de Treball de Motorsport dels EIC.
17:30 h Benvinguda i Presentació dels EIC pel Degà dels EIC (Josep Canós).
17:35 h Benvinguda i Presentació de la UPC pel Rector de la UPC (Francesc Torres).
17:45 h Presentació de l’equip ETSEIB Motorsport de l’ETSEIB.
17:55 h Presentació de l’equip ecoRacing de l’ESEIAAT.
18:05 h PRESENTACIÓ DE FERRARI.

19:35 h Cloenda pel President del Grup de Treball de Motorsport dels EIC (Francesc Garriga) en la que es passarà un breu vídeo amb unes paraules del President de la Comissió de Mobilitat dels EIC (Vicenç Aguilera).