Nou cicle INTE: 'The reSEARCH of Our Future'

Després de l'èxit dels Seminaris de l'Energia i de 'Dones Atòmiques', l'Institut de Tècniques Energètiques ha organitzat un nou cicle de Seminaris.

08/10/2021 des de/d' 12:30"
Nom de contacte
Telèfon de contacte
URL de l'esdeveniment
Lloc web relacionat
  • El títol d'aquest nou cicle de l'Institut de Tècniques Energètiques és 'The reSEARCH of Our Future' / 'La RECERCA del nostre futur', que ha estat seleccionat per celebrar el 150è aniversari del naixement de Marcel Proust i perquè en aquesta ocasió volem comunicar la investigació realitzada pels nostres estudiants de doctorat / màster.
  • Els seminaris tindran lloc cada dos divendres a les 12.30 hores. Seran presencials o en línia, segons la disponibilitat dels ponents. L'idioma dels seminaris serà preferentment l'anglès.
  • Aquest divendres, 8 d'octubre, el ponent convidat serà Carlos Ibañez Cuadal, que oferirà una xerrada sobre: 'Asteroidal volatiles for the development of planetary outposts: The case of the moon'.
  • La xerrada es farà en línia a la Sala Virtual: http://t.ly/NpyC