Orientació professional UPC ALUMNI

Sessió d'orientació professional UPC ALUMNI a l'ETSEIB. Demana cita prèvia a: carreresprofessionals.alumni@upc.edu Despatx 28.30 situat a l'edifici PI

01/12/2016 de 12:00 a 14:00
Despatx 28.30 situat a l'edifici PI

Sessió d'orientació professional UPC ALUMNI a l'ETSEIB. Demana cita prèvia a:  carreresprofessionals.alumni@upc.edu

Un cop al mes, un tècnic/-a d'UPC Alumni vindrà a l'ETSEIB a fer assessorament professional adreçat a l'estudiantat i ex alumnes de l'ETSEIB i podreu accedir, sense cap cost, als serveis d'assessorament a la definició de la carrera professional i a la cerca de feina; a la borsa de treball així com als tallers, seminaris i activitats que necessitin per a la millora de la teva ocupabilitat.

L'objectiu és que, a través d'una atenció específica i personalitzada, puguis dissenyar una estratègia de cerca de feina eficient i defineixis la teva carrera professional d'acord amb els teus coneixements i motivacions.

Despatx 28.30 situat a l'edifici PI (pujant les escales de Consergeria a ma esquerra)