Prepara't i vés per feina. Act. pre FORUM

• Prepara't i vés per feina. Act. pre FORUM
  • 2017-02-28T12:00:00+01:00
  • 2017-02-28T14:00:00+01:00

Avitats prèvies al Forum per càrrec de UPC Alumni. A l'aula 28.8 Estàs pensant a fer pràctiques en alguna empresa? Vols fer el teu treball de fi de grau fora de la Universitat? Busques la teva primera feina? Saps com fer el teu CV o com respondre les preguntes d'una entrevista? Resol els teus dubtes i prepara't a fons per assolir els teus objectius i trobar la feina que més t'interessa.

28/02/2017 de 12:00 a 14:00
AULA 28.8

Per participar en aquesta activitat cal que portis el teu cv en paper o que el puguis editar al PC.
Per inscriure-us sols heu d'entrar al link : https://inscripcions.alumni.upc.edu/busccur.php… i llestos!
Si realment és el vostre perfil, no us ho podeu perdre de cap manera!