Presentació Competició Universitària RC SAILING BARCELONA

19/12/2023 des de/d' 10:00"
Aules LS14 i LS2
  • El dimarts 19 de desembre es faran 2 sessions de presentació de la competició Universitària RC SAILING BARCELONA, un projecte amb suport de l'ETSEIB, d'enginyeria aplicada per la construcció d'un veler de radiocontrol per competir a la regata RC SAILING BARCELONA 2024.
  • Les sessions es faran a les 10 hores a l'aula LS14 i a les 14 hores a l'aula LS2.
  • Ponent: Jordi Oliva Farriol - Coordinador de RC SAILING CHALLENGE BARCELONA

RC Sailing Barcelona

El RC Sailing Barcelona és una competició interuniversitària dirigida a estudiants dels últims cursos de grau en enginyeries, per conceptualitzar, dissenyar, construir un veler radiocontrol per a competir en la regata RC SAILING BARCELONA 2024.

L'equip guanyador podrà optar a viure una AMERICA'S CUP EXPERIENCE i conèixer de primera mà la competició esportiva més important del món després dels Jocs Olímpics o els Mundials de futbol.

Aquest projecte, que per aquesta edició s'emmarca en els Projectes de Llegat de la Copa Amèrica, té un triple objectiu:

1. Promoure les tecnologies de la navegació i innovació tecnològica
  2. Donar a conèixer el sector nàutic i l'esport de la vela entre universitaris
  3. Estimular la capacitat de dissenyar un prototip autopropulsat amb la tecnologia dels foils i amb energies renovables.

Com a cloenda del projecte i en el marc de la celebració de la regata Copa Amèrica, es farà una regata d'exhibició de tots els prototips.

Els equips rebran una beca de 500 € per a la construcció dels prototips.

Més informació: