Presentació del "Business Case" i el vostre talent per a resoldre'l com a Monitor Deloitte

L'empresa d'auditoria i consultoria Deloitte presentarà, el 7 de març, un cas pràctic per donar a conèixer el món de la consultoria estratègica a l'estudiantat de l'ETSEIB que pugui estar interessat. 12 h a l'Aula 28.8.

07/03/2019 des de/d' 12:00"
Aula 28.8
  • Títol: Business Case i el vostre talent per a resoldre'l com a Monitor Deloitte

• Descripció de l'activitat: Farem un cas pràctic per donar a conèixer el món de la consultoria estratègica a l'estudiantat que pugui estar interessat. A més, ens agradaria poder resoldre tots aquells dubtes que puguin sorgir sobre projectes, com és el dia a dia i què significa ser consultor estratègic. Si teniu dubtes sobre el procés de selecció, serà un bon moment per resoldre'ls i explicar-vos com participar en el procés.

• A qui va dirigida: estudiants de l'últim curs (grau o màster).

• Més informació (PDF)

Inscripció a l'Acte de presentació

Recorda que per inscriure't al "CASO PRÁCTICO MONITOR DELOITTE UPC" has d'enviar el teu CV + expedient acadèmic a i venir a l'acte el 7 de març (Cal inscripció).