Presentació del Llibre "Història, enginyeria i compromís" del professor Guillermo Lusa.

l'Escola Tècnica Superior d'Enginyeria Industrial de Barcelona, juntament amb el Servei de Biblioteques i Iniciativa Digital Politècnica, organitza el dimecres 20 de març a les 18 hores a l'Aula Capella de l'ETSEIB la presentació del Llibre "Història, enginyeria i compromís" del professor Guillermo Lusa Monforte.

20/03/2019 des de/d' 18:00"
Aula Capella, ETSEIB

Història, enginyeria i compromís de Guillermo Lusa Monforte és un nou volum de la Col·lecció Mestres. Aplega una sèrie de treballs, en alguns casos inèdits, que ens fan veure la trajectòria de treball, recerca i compromís d'aquest professor de la Universitat Politècnica de Catalunya. Com a professor de Matemàtiques i Història de la Ciència, ha desplegat una llarga trajectòria de compromís amb la universitat i amb la societat. Ha participat en càrrecs directius de l'Escola Tècnica Superior d'Enginyeria. Veure el llibre per UPCommons.