Presentació del llibre Transició energètica: Què és urgent?, què és important?

Dilluns 7 de març a les 18.30 hores, a l'Aula Capella de l'ETSEIB es presentarà el llibre de Francesc Reventós i Puigjaner.

07/03/2022 des de/d' 18:30"
Aula Capella de l'ETSEIB
  • Presentació del llibre "Transició energètica: Què és urgent?, què és important?" de Francesc Reventós i Puigjaner, doctor enginyer per l'Institut Politècnic de Grenoble i professor jubilat d'enginyeria nuclear i tecnologia energètica a l'ETSEIB.
  • Lloc: Aula Capella de l'ETSEIB
  • Dia i hora: Dilluns 7 de març, a les 18:30

Programa de l’esdeveniment:

• 18:30 Benvinguda per part del director de l’Escola, Prof. Enric Fossas.
  • 18:40 Presentació de l’autor i introducció al llibre per part del Prof. Jordi Llorca (catedràtic d’energia i vicerector de recerca de la UPC) i del Sr. Xavier Cordoncillo(membre de la Comissió d’Energia del Col·legi d’Enginyers Industrials de Catalunya)
  • 18:50 Conferència/presentació del llibre per part de l’autor
  • 19:25 Preguntes i debat per part de l’audiència. Modera: Arturo Vargas, director de l’INTE
  • 19:55 Comiat de l’acte. Jordi Llorca, Vicerector de Recerca de la UPC