Presentació en línia RC SAILING BARCELONA 2024 (1/2)

09/01/2024 des de/d' 19:00"
URL de l'esdeveniment
Lloc web relacionat

Presentació de la competició universitaria RC SAILING BARCELONA 2024 amb motiu de la Copa Amèrica.

• El RC SAILING BARCELONA és un projecte multidisciplinari de formació universitària. Està dirigit a estudiants de l’últim curs de grau en enginyeries, per conceptualitzar, dissenyar i construir una embarcació ràdio control i propulsada pel vent en 4 mesos.
  • Aquest projecte, que per aquesta edició s’emmarca en la Copa Amèrica, té un triple objectiu:
    1.- Promoure les tecnologies de la navegació i innovació tecnològica
    2.- Donar a conèixer el sector nàutic i l’esport de la vela entre universitaris
    3.- Estimular la capacitat de dissenyar un prototip autopropulsat amb la tecnologia dels foils i amb energies renovables.
  • Com a cloenda del projecte i en el marc de la celebració de la regata Copa Amèrica, es farà una regata d’exhibició de tots els prototips.

En què consisteix el projecte?

• 5 universitats de Catalunya, amb 5 equips cadascuna compostos per 5 estudiants de l’últim curs d’enginyeria faran el disseny i construcció de 5 prototips.
  • El projecte tindrà una durada de 4 mesos amb data d’inici el 30 de gener.
  • Cada equip rebrà una beca de 500€ per a la construcció del prototip.

rc_sailing_726_2024_9_16gener.png