Projecció "The Land awakening" + conferència

• Projecció "The Land awakening" + conferència
  • 2017-06-01T12:00:00+02:00
  • 2017-06-01T23:59:59+02:00

El dijous 1 de juny, el grup de voluntàries d'Enginyeria sense Fronteres Universitat ha organitzat la projecció d'un documental amb posterior conferència d'alguns participants d'aquest. Hi haurà pica-pica i hi esteu tots i totes convidades.

01/06/2017 des de/d' 12:00"
Aula Capella, ETSEIB

Aquesta setmana a l'ETSEIB ha començat l'exposició "l'Altra cara del petroli juntament amb altres rolls-ups d'aigua i defensa dels drets humans". I això no és tot, el dijous 1 de juny, el grup de voluntàries d'Enginyeria sense Fronteres Universitat també ha organitzat la projecció d'un documental amb posterior conferència d'alguns participants d'aquest. Hi haurà pica-pica i hi esteu tots i totes convidades.