Sarau UPC de Sant Jordi 2024. Sortim al carrer Pau Gargallo

El 23 d'abril, de 10 a 14 h, la UPC sortirà al carrer per celebrar el Sarau de Sant Jordi amb tota la comunitat.

23/04/2024 de 10:00 a 14:00
Carrer Pau Gargallo

• Vine a viure aquesta jornada emblemàtica de tradició, cultura i participació comunitària, que enguany ha estat organitzada amb la implicació de l'estudiantat i del teixit associatiu veïnal, i amb el suport d'UPCArts.
  • La festa serà al Campus Diagonal Sud, al carrer Pau Gargallo, en el tram entre els carrers d’Adolf Florensa i Pascual i Vila, que es pacificarà per a l’ocasió. Ens agradaria que aquesta diada servís per reivindicar la transformació d’aquest espai, en el futur, com a eix central de trobada de la comunitat, pacificat al trànsit i articulador de la vida universitària del Campus Sud.
  • Et convidem a gaudir de tota l’oferta cultural que hi trobaràs: parades de roses i de llibres de segona mà, lliurament de premis de diferents concursos, experiències de l’estudiantat dels tallers d'escriptura i lectura, música de grups de la UPC i sessions de swing, entre d'altres.
  • També comptarem amb la presència de l’escriptora Empar Moliner, que ha impartit el Curs d'Escriptura UPC aquest trimestre, i que donarà la benvinguda a la diada.

Bon Sarau de Sant Jordi a tothom!