Seminari Extraordinari INTE: 'Avances en la terapia mediante captura de neutrones por boro (BNCT) y perspectivas futuras'

L'Institut de Tècniques Energètiques (INTE) de la Universitat Politècnica de Catalunya organitza un seminari extraordinari el 10 de desembre.

10/12/2021 des de/d' 13:00"
  • El divendres 10 de desembre de 2021 a les 13 h tindrem un seminari extraordinari per part del professor Ignacio Porras amb títol: 'Avances en la terapia mediante captura de neutrones por boro (BNCT) y perspectivas futuras'.
  • Ignacio Porras és Catedràtic del departament de Física Atòmica, Molecular i Nuclear de la Universitat de Granada, i lidera el grup d'investigació multidisciplinària a BNCT que involucra la UGR i el Hospital Universitario Virgen de las Nieves de Granada, auspiciat per la Càtedra Universitària "Neutrones para Medicina". A més, és l'actual president de la International Society for Neutron Capture Therapy (www.isnct.net)
  • El seminari serà en Castellà i en línia a la Sala Virtual: t.ly/NpyC