Seminari INTE. The reSEARCH of Our Future: 'Finite element analysis of WC-Co hard metal with microplane model and realistic FIB tomography meshes'

Després de l'èxit dels Seminaris de l'Energia i de 'Dones Atòmiques', l'Institut de Tècniques Energètiques organitza 'The reSEARCH of Our Future'

05/11/2021 des de/d' 12:30"
  • Aquest divendres 5 de novembre a les 12.30 h continuarà el cicle de seminaris The reSEARCH of Our Future de l'Institut de Tècniques Energètiques (INTE) de la Universitat Politècnica de Catalunya.
  • En aquesta ocasió comptarem amb Pedro Vinicius Sousa de l'àrea de Modelització Computacional de Materials del grup DRM.
  • Pedro presentarà els resultats de la recerca que està duent a terme al grup DRM amb un seminari amb el títol:  'Finite element analysis of WC-Co hard metal with microplane model and realistic FIB tomography meshes'.
  • La xerrada es presentarà a distància a la Sala Virtual: http://t.ly/NpyC.