Sessió a l’ETSEIB sobre el projecte Galàxia Aprenentatge UPC

En el marc de les propostes d'innovació de Galàxia d'Aprenentatge de la Universitat Politècnica de Catalunya, es convoca a la comunitat de l'Escola Tècnica Superior d'Enginyeria Industrial de Barcelona per tractar temes d'innovació docent i nous espais d'aprenentatge.

29/02/2024 des de/d' 12:00"
Aula Capella de l'ETSEIB

El proper dijous 29 de Febrer a les 12 hores tindrà lloc a l’ETSEIB una sessió de la Galàxia Aprenentatge, un procés per repensar l'experiència d'aprenentatge a la Universitat que pretén transformar la docència a la UPC.

• La sessió s'iniciarà amb una benvinguda i breu introducció del projecte a càrrec del director de l’ETSEIB Sr. Enric Fossas, el vicerector de Política Universitària de la UPC, Sr. Joan Gispets i el vicerector d'Arquitectura, Infraestructures i Territori de la UPC Sr. Jordi Ros. Seguidament es realitzarà una dinàmica de grups per tal de presentar opinions i propostes sobre com hauria de ser el model docent de la Universitat Politècnica de Catalunya del futur, i es finalitzarà amb una posada en comú i presentació de conclusions.
  • La sessió és oberta a tots els col·lectius, PDI, PAS i Estudiantat.
  • La vostra participació és imprescindible perquè la jornada sigui enriquidora i productiva.
  • Interessats poden assistir sense inscripció el mateix dia de l'acte a l'Aula Capella.

• Us hi esperem!

Galàxia d'Aprenentatge és un procés per repensar l'experiència d'aprenentatge a la Universitat que pretén transformar la docència a la UPC (Acord núm. CU/2022/04/02, de 7 d'octubre de 2022).

Més informació a https://galaxiaprenentatge.upc.edu/ca