Sessió informativa del Màster Universitari en Neuroenginyeria i Rehabilitació

Dijous 27 de febrer, a les 12 h a l'Aula Capella de l'ETSEIB, es presentarà la nova titulació de Màster de la Universitat Politècnica de Catalunya · BarcelonaTech.

27/02/2020 des de/d' 12:00"
Aula Capella, ETSEIB
  • A la sessió es presentarà el nou Màster Universitari en Neuroenginyeria i Rehabilitació. S'informarà del seu pla d'estudis, les seves principals sortides professionals, i altres temes de caràcter administratiu relacionats amb l'admissió, pràctiques, i mobilitat internacional.
  • El màster està promogut pel Centre de Recerca en Enginyeria Biomèdica (CREB) de la UPC i l'Hospital de Neurorehabilitació Institut Guttmann, centre adscrit a la UAB. Es presentarà el CREB i l'Institut Guttmann, així com les seves línies de treball relacionades amb la neuroenginyeria i la rehabilitació.
  • El màster universitari en Neuroenginyeria i Rehabilitació té per objectiu formar enginyers i enginyeres de manera multidisciplinària amb un nivell de competències elevat, que els permeti adaptar-se amb facilitat a llocs de treball de responsabilitat en hospitals, empreses o centres de recerca de l'àmbit de la neuroenginyeria i de la rehabilitació en el camp de la salut.
  • Més informació sobre el Màster Universitari en Neuroenginyeria i Rehabilitació