Sessió informativa del programa de mobilitat int. EUROPE-COLORADO

Vols fer mobilitat als EUA a la Universitat de Colorado Boulder?

24/11/2022 des de/d' 12:15"
Aula LS1

El dijous 24 de novembre a les 12.15 hores a l'Aula LS1 es farà la presentació del programa de mobilitat internacional EUROPE-COLORADO en col·laboració amb el Programa Balsells.

Vine a investigar a una universitat d'enginyeria de primer nivell dels EUA!

• La Facultat d'Enginyeria i Ciències Aplicades de la Universitat de Colorado Boulder (CU) ofereix oportunitats de mobilitat als estudiants de grau i màster d'Europa per completar els seus projectes finals d'enginyeria i informàtica sota la supervisió d'un professor de la CU.
  • El programa és una oportunitat única per completar unes pràctiques d'investigació de 4-6 mesos en un laboratori de recerca del campus al bonic Boulder, Colorado.
  • Per obtenir més informació sobre les àrees d'atenció acadèmica i de recerca de renom mundial, consulteu www.colorado.edu/engineering/.
  • Informació de la sessió i del programa de mobilitat internacional EUROPE-COLORADO.