Sessió informativa especialitat de Materials del MUEI

El 27 d'abril a les 12 h a l'aula E-1 (Pavelló E, planta 0), es realitzarà una sessió informativa sobre l'especialitat de materials del Màster Universitari en Enginyeria Industrial.

27/04/2023 des de/d' 12:00"
Aula E-1 (Pavelló E, planta 0)

Si vols fer el MUEI però no saps quina especialitat escollir....., vine a conèixer la de MATERIALS!

• Trobaràs assignatures molt aplicades/enginyerils: “Disseny, ecodisseny i reciclatge”, “Materials pel transport”, “Comportament en servei dels materials”, “Biomaterials”, “Selecció de Materials en el disseny”.
  • Grups reduïts que faciliten les visites a empreses, seminaris d’experts de la industria, pràctiques experimentals,...
  • Amplia oferta de temes de TFMs a diferents grups de recerca punters.
  • Moltes sortides laborals i per fer pràctiques en empreses, així com acords amb universitats estrangeres per si vols fer el TFM o estades fora.
  • Dijous 27 d'abril a les 12.00 h, t'esperem a l'aula E-1 (Pavelló E, planta 0).
  • T'agrairem que confirmis que vindràs enviant un mail a:  antonio.manuel.mateo@upc.edu