Sessió Informativa Master's degree in Urban Mobiliy

• Sessió Informativa Master's degree in Urban Mobiliy
  • 2021-03-11T12:00:00+01:00
  • 2021-03-11T23:59:59+01:00

Vols fer un Màster internacional en el marc d'una prestigiosa institució com la European Institute of Technology (EIT) Urban Mobility? Vols una doble titulació Europea? Vols obtenir una beca per fer-la? Vols també potenciar les teves habilitats en Innovació i Emprenedoria?

11/03/2021 des de/d' 12:00"

Els estudis en Mobilitat Urbana són oberts i transversals. Inclouen itineraris per enginyers i arquitectes en els àmbits: serveis de mobilitat avançada; transició cap a la mobilitat sostenible; ciència i anàlisi de dades per a la mobilitat intel·ligent; tecnologies innovadores per a la mobilitat urbana.

Si en vols saber més et convidem a la jornada virtual informativa que farem el dia 11 de març a les 12:00:

Apunta-ho al teu calendari! Vine també a conèixer de primera mà l'experiència de dos estudiants que l'estan cursant actualment.