Sessió informativa virtual B&R del curs sobre Programació de maquinària basada en PLC i PC industrial.

El 28 d'octubre a les 14 hores, l'empresa B&R farà una presentació de la 3a edició del curs sobre Programació de maquinària basada en PLC i PC industrial, que ofereixen gratuïtament als estudiants matriculats en el Màster universitari en Automàtica i Robòtica (MUAR) i Màster universitari en Enginyeria Industrial (MUEI)

28/10/2020 des de/d' 14:00" (Europe/Madrid / UTC100)
On
GoToMeeting
Nom de contacte
Afegeix un esdeveniment al calendari
iCal
  • Sessió informativa virtual de l'empresa B&R i presentació del curs sobre Programació de maquinària basada en PLC i PC industrial
  • Dia 28/10/2020 a les 14 hores
  • Per poder assistir, els estudiants han d'enviar un email a . Data límit 27/10 a les 12 h.
  • La sessió es farà a través de GoToMeeting.
    Els assistents podran accedir a la reunió amb l'enllaç de la reunió i connectar-se el dia programat. A l'accedir l'enllaç, es demana descarregar-se un executable (que no cal instal·lar) per arrencar la reunió en línia.