T'imagines pràctiques universitàries en organitzacions d'Economia Social i Solidària?

Taula rodona i debat sobre pràctiques universitàries en organitzacions d'ECSS. La Xerrada ve motivada pel projecte pilot, de Barcelona Activa, per a fomentar l'estada d'estudiants universitaris en entitats i empreses de l'Economia Cooperativa, Social i Solidària.

10/05/2018 des de/d' 12:00"
H-0.1

L'acte organitzat per Enginyeria Sense Fronteres Universitat i L'ALTRE serà una taula rodona amb 3 ponents, on es parlarà de les opcions reals existents de pràctiques universitàries en el tercer sector, a més del possible encaix d'aquestes a través de convenis o condicions més fonamentades i amb un valor afegit, respecte a la resta de pràctiques a empreses més convencionals i tradicionals.