Torna el Consulting Day. 1 desembre de 2022

El Consulting Day és una jornada en la qual participaran algunes de les empreses més importants del sector de la consultoria per a donar més informació sobre la seva labor i les oportunitats que ofereixen als estudiants.

01/12/2022 des de/d' 09:00"
Aula capella i Sala d'actes
URL de l'esdeveniment
Lloc web relacionat

• El dijous 1 de desembre se celebrarà a l'Escola, la 7 edició de la jornada dedicada al sector de la consultoria.
  • A la jornada, organitzada per l'equip del FORUM ETSEIB, hi participaran 14 empreses del sector de consultoria i es faran 12 workshops i 2 conferències.
  • Les inscripcions pels workshops es tancaran el dilluns 28 a la tarda, mentre que per les conferències no hi ha data límit per inscriure's.
  • Per a poder participar en el workshop cal adjuntar el curriculum vitae
  • Podeu inscriure-us a les activitats del Consulting Day a través del següent formulari: https://form.jotform.com/222803653523351