Una experiencia salvatge: Programa Canada-Europa Erasmus+

Sessió informativa sobre el programa d'intercanvi entre la Universitat d'Alberta (Canadà) i la UPC perquè estudiants de carrera i màster puguin fer el TFG / TFM al Canadà. Dijous 31 de maig a les 12 h s'impartirà la xerrada a l'aula LS.1 de l'ETSEIB.

31/05/2018 des de/d' 12:00"
Aula LS1 (ETSEIB)

A càrrec de :

M. Secanell, S. Karapetrovic, A. Hemmati, M. Sadrzadeh, C. Kim and R. Ahmed
University of Alberta, Edmonton, Canada

More information (PDF)

La Universitat d'Alberta (UofA, www.ualberta.ca) i la UPC han desenvolupat un programa d'intercanvi perquè estudiants de carrera i màster puguin escriure el projecte de fi de carrera / màster al Canadà sota la supervisió d'un professor canadenc. La Universitat d'Alberta està a la regió d'Alberta, Canadà, on hi ha milers d'oportunitats per fer excursions que inclouen estades als parcs nacionals de Banff i Jasper, on podeu trobar óssos, pumes, búfals i cérvols entre d'altres, i on hi ha el parc boreal més gran del món (1,63 milions d'hectàrees). La Universitat d'Alberta ha estat reconeguda per QS World University Rankings i Times Higher Education World University Rankings com una de les cinc millors del Canadà i una de les 100 millors universitats del món. La Facultat d'Enginyeria és una de les cinc millors del Canadà on estudien 4,400 estudiants de carrera i 1,500 estudiants de màster i doctorat. La universitat té laboratoris d'investigació que inclouen nano i micro fabricació, raigs X, microscopis electrònics, i laboratoris d'energies renovables com les piles de combustible i vent, i professorat treballant en àrees com energia, fluids, mecànica, mètodes numèrics i manufactura. En aquesta presentació, sis professors de la Universitat d'Alberta faran una breu descripció de la universitat, la facultat d'enginyeria, i les seves àrees d'investigació. També s'explicaran els aspectes més importants del programa Erasmus+ entre UAlberta-UPC.