VOLS ANAR DE CURS? BEST Barcelona

Coneix l'associació internacional "Board of European Students of Technology" a la xerrada informativa "Vols anar de curs?" del dimarts 25 de febrer de 12 h a 14 h a l'aula H-4.4.

25/02/2020 des de/d' 12:00"
Aula H-4.4
  • Xerrada informativa: Vols anar de curs? el 20 de febrer a les 12 h a l'aula H-0.1
  • Xerrada informativa: Vols anar de curs? el 25 de febrer a les 12 h a l'aula H-4.4
  • I el dijous 27 de febrer vine a la xocolatada a les 12 h al "patí dels monos"

Ets un estudiant amb ganes de moure't i fer coses? Has participat en un curs, a la WEC o alguna altra activitat de BEST i t'has quedat amb ganes de saber com és des de dins? No t'ho pensis més, vine a les properes activitats de BEST Barcelona i descobreix tu mateix què significa ser un BESTie!