XV aniversari del projecte de la Formula Student a l'ETSEIB

Aquest dijous 26 de maig de 2022 en acabar el Roll Out del CAT14x se celebrarà el quinzè aniversari del projecte, a la plaça de l'Enginy de l'Escola

26/05/2022 des de/d' 19:50"
Plaça de l'Enginy

El primer equip que va participar en el projecte, ETSEIB Motorsport, es va formar l'any 2007 amb un prototip de combustió que va ser succeït per tres cotxes més amb millores constants al llarg dels anys. L'any 2011, l'equip fabrica el primer cotxe elèctric per a Formula Student a Espanya, sent una autèntica evolució del concepte de disseny. El 2018, l'equip s'assumeix grans reptes que introdueix el 4x4 i crea el primer cotxe autònom per a Formula Student a Espanya, seguint l'evolució de la indústria de l'automoció i utilitzant l'última tecnologia. Aquest dijous 26 de maig de 2022 es presentarà el CAT14x, el nou prototip que participarà en la competició. Són quinze anys que avui en acabar el Roll Out 2022 se celebraran en un acte de commemoració del quinzè aniversari, a la plaça de l'Enginy de l'Escola, on es podran veure els anteriors vehicles que han participat a la Formula Student.