3a edició del curs sobre Programació de maquinària basada en PLC i PC industrial de l'empresa B&R

• Curs gratuït per als estudiants matriculats en el Màster universitari en Automàtica i Robòtica (MUAR) i Màster universitari en Enginyeria Industrial (MUEI)
  • Curs de Programació de maquinària basada en PLC i PC industrial. Laboratori de pràctiques sobre lògica, visualització i control de moviment.
  • Impartit per l'empresa B&R
  • Durada: 40 hores
  • Dates: 16 al 20 i 23 al 27 de novembre.
  • Horari previst: De 9 a 13.30 hores
  • Ubicació: En línia
  • Més informació / Inscripcions / Sessió informativa 28/10/2020

L'alumne necessitarà el seu PC portàtil per a realitzar les pràctiques amb Automation Studio i connectar-se a la formació en línia. A la xerrada presentació del curs facilitarem als estudiants interessats les indicacions per a descarregar i instal·lar el software (llicència d'estudiant 100% operativa durant 400 dies). S'entregarà diploma acreditatiu de la participació en la finalització del curs.