Captació de nous membres per BCNeMotorsport. Del 9 de maig al 24 de juny de 2022.

Com cada any, durant el mes de maig l'equip de Formula Student de l'Escola es prepara per a captar nous membres de cara a la pròxima temporada. És per aquesta raó que durant tot el mes es faran una sèrie d'activitats per a tot l'estudiantat interessat a formar part d'un dels millors equips del món de la Formula Student.

Procés de selecció

Les inscripcions per formar part del projecte de BCNeMotorsport estarán obertes fins al 24 de juny.

Si voleu entrar en el procés de selecció de l'equip haureu d’enviar una carta de motivació, el vostre CV, l’expedient acadèmic i el formulari al correu . A més a més, els alumnes de la ETSEIB heu d'enviar-los també a l'Arnau Doria ().

Més informació i procediment a les xarxes socials de BCNeMotorsport