Jornada Portes Obertes IBEC - "(RE)Search 4 Talent", 8th May

El dimecres 8 de maig se celebrarà la 10a edició de la nostra Jornada de Portes Obertes – (Re)search4Talent, dirigida a estudiants de 2n, 3r i 4t de carrera així com estudiants de màster.
  • L'Institut de Bioenginyeria de Catalunya (IBEC) et convida el 8 de maig (dimecres) a la desena edició de la Jornada de Portes Obertes de l'IBEC "RE-Search 4 Talent" on coneixeràs més l'IBEC i coneixeràs de primera mà la trajectòria d'un investigador, la mobilitat, el treball diari, etc.
  • La sessió serà presencial, ubicada a la sala Dolors Aleu del Clúster II, (C. Baldiri Reixac, 4-8, Barcelona) al Parc Científic de Barcelona (PCB).
  • Si esteu interessats en la 10a edició de reSEARCH4TALENT de l'IBEC, registreu-vos aquí abans del dijous 2 de maig.