Vols formar part dels mentors entre iguals del curs 2023-24? Sol·licituds fins al 20 de juny

Forma part de l'equip de mentoria que acollirà i acompanyarà a l'estudiantat de nou ingrés al llarg del primer curs acadèmic.

Les Mentories entre iguals junt amb l'Aula Lliure, les tutories per part del professorat de grau i la sessió informativa d'acollida, formen el Model de tutoria adreçada a l'estudiantat de fase inicial de grau de l'Escola Tècnica Superior d'Enginyeria Industrial de Barcelona.

Vols ser Mentor/a?

El proper curs hi haurà dues modalitats de mentoria:

• Com a becari (has de ser beneficiari de Beca del Ministerio o Beca Equitat UPC).
  • Rebent ECTS per a la teva participació.

Requisits

• Has de ser estudiant dels darrers cursos de grau o haver cursat un grau a l'ETSEIB.

En què consisteix?

• La funció principal del mentor o mentora és acollir i acompanyar als estudiants de nou ingrés al llarg del primer curs acadèmic.

Què obtindré si faig mentories?

• Rebreu formació per dur a terme aquesta tasca i tindreu un certificat d'assistència al curs, emès per l'Institut de Ciències d'Educació de la UPC.
  • En el cas de tenir una beca del Ministerio o Equitat UPC podreu ser beneficiaris d'una beca remunerada del Banc de Santander (5 h).
  • En el cas de no tenir cap d'aquestes beques, si sou estudiants de grau, rebreu fins a 3 ECTs per fer aquesta tasca.

Com puc apuntar-me?

• Inscriu-te en el següent formulari.
  • El termini per apuntar-se és fins al dimarts 20 de juny de 2023.