Esdeveniments Anuals

L’Escola Tècnica Superior d’Enginyeria Industrial de Barcelona (ETSEIB), de la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC) organitza cada any actes institucionals, professionals i culturals.

ico_inauguracio

Acte oficial d'Inauguració del Curs Acadèmic on s'imparteix la lliçó inaugural i es fan les Mencions i lliuraments de premis a l'estudiantat i el reconeixement al personal.

Darrer Acte

Sant jordi

Sant Jordi

Acte cultural durant el qual s'entreguen els premis del Certamen Literari i Fotogràfic i del Concurs d'Imatge i Animació Digital "Marta Franquesa Niubó".

Jornades de Docència a l'ETSEIB
En aquestes jornades es presentaran ponències relacionades amb la docència a la nostra Escola.

Darrer Acte
ico_actegraduacio

Acte institucional de graduació
dels estudiants que finalitzen els seus estudis de grau o màster a l'Escola.

Darrers Actes de Fi de GRAU i  de MÀSTER

ico_forum

Fòrum d'empreses ETSEIB

Punt de trobada entre el món empresarial i l'estudiantat, organitzat per un grup d'estudiants de l'Escola cada any des de 1990.