Esdeveniments Anuals

L’Escola Tècnica Superior d’Enginyeria Industrial de Barcelona (ETSEIB), de la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC) organitza cada any actes institucionals, professionals i culturals.

ico_inauguracio

Acte oficial d'Inauguració del Curs Acadèmic on s'imparteix la lliçó inaugural i es fan les Mencions i lliuraments de premis a l'estudiantat i el reconeixement al personal.

Sant jordi

Sant Jordi

Acte cultural durant el qual s'entreguen els premis del Certamen Literari i Fotogràfic i del Concurs d'Imatge i Animació Digital "Marta Franquesa Niubó".

Jornades de Docència a l'ETSEIB
Jornades de reflexió i debat entorn al funcionament i millora de les titulacions. Dirigides a tota la comunitat ETSEIB.

ico_actegraduacio

Acte institucional de graduació
dels estudiants que finalitzen els seus estudis de grau o màster a l'Escola.

ico_forum

Fòrum d'empreses ETSEIB

Punt de trobada entre el món empresarial i l'estudiantat, organitzat per un grup d'estudiants de l'Escola cada any des de 1990.

Jornades de Recerca a l'ETSEIB
Jornades de difusió i reflexió entorn de la recerca a l'ETSEIB per tal d'afavorir sinergies entre els grups de recerca i universitat-empresa.