2a JRE

L'objectiu d'aquesta jornada de caràcter bianual és difondre la recerca que es fa a l'ETSEIB per tal d'afavorir sinergies entre els grups de recerca i universitat-empresa.

Logo 2a JRE

El 29 de juny de 2018 a l'Aula Capella de l'Escola Tècnica Superior d'Enginyeria Industrial de Barcelona es va realitzar la 2a Jornada de Recerca a l'ETSEIB. La jornada, oberta a la participació de professorat, personal d'administració i serveis i estudiantat, es dividia en 3 sessions en les quals es tractaven els següents temes: projectes de recerca competitius, la transferència de tecnologia i doctorats industrials, i la recerca i innovació responsable.

2jre01.png

Durant la jornada es van presentar 13 ponències. Cada una de les 3 sessions en les que es va estructurar estava moderada per un expert en l'àrea que es tractava.

2jre02.png

Per començar aquesta 2a edició la Dra. Neus Cónsul (Directora de l'ETSEIB), Valentí Guasch (Director Àrea de Recerca i Transferència de la UPC) i el Dr. Gabriel Bugeda (Vicerector Política Científica de la UPC) ens van donar la benvinguda.

Les sessions de ponències van començar a l'Aula Capella amb la temàtica "Projectes de recerca competitius" i Xavier Ramis com a moderador. Les exposicions realitzades van ser:

2jre03b.png

A la conclusió de la primera sessió de ponències es va fer una breu pausa-cafè, abans de retornar a la recerca amb la sessió dedicada a la "Transferència de tecnologia i doctorats Industrials" moderada per Xavier Tort-Martorell.

2jre04.png

Les ponències van ser:

2jre05.png

Per finalitzar la Jornada, Rosa Ma. Darbra va moderar la sessió dedicada a "Recerca i innovació responsable" on van fer-se les següents exposicions:

2jre06.png

En finalitzar la sessió es van exposar les conclusions i es va fer la cloenda de l'acte.

2jre07.pngComissió Organitzadora:

Sergi Busquets