29a edició del FORUM ETSEIB d'empreses

Durant els dies 12, 13 i 14 de març, a l'Escola Tècnica Superior d'Enginyers Industrials de Barcelona, es va dur a terme una nova edició del FORUM ETSEIB, l'esdeveniment empresarial organitzat per estudiants i per als estudiants que facilita la connexió estudiant-empresa a l'estudiantat de l'ETSEIB i de la UPC.

29a edició

Els objectius de la darrera edició del FORUM es van complir amb èxit, augmentant el nombre d'empreses participants més de 70 i consolidant els vincles amb el "Forum Centrale-Supélec" de París, una de les fires de treball de les Escoles d'Enginyeries més prestigioses d'Europa.

Consulting Day

Tot i que el FORUM ETSEIB no comença fins al mes de març, les activitats proposades en l'edició de 2019 van començar oficialment el novembre de 2018 amb la celebració de la 4a edició de la Jornada dedicada al món de les consultories, el "Consulting Day".

El 14 de novembre va ser la data escollida per realitzar l'esdeveniment on les consultores més importants realitzen una sèrie d'activitats adreçades a tots aquells alumnes interessats en el sector.

Les empreses que van informar sobre la seva labor i oportunitats que ofereixen als estudiants durant workshops i conferències al "Consulting Day" van ser: Accenture, Boston Consulting Group, Capgemini, Deloitte, Ernst & Young, Everis, KPMG, PwC i SDG.

Benvinguts i benvingudes al FORUM ETSEIB 2019

Així doncs, arribat el mes de març i amb l'objectiu d'apropar i facilitar als alumnes l'entrada al món laboral, es va celebrar la 29a edició del FORUM ETSEIB.

Durant 3 dies, de dimarts a dijous, els estudiants podien visitar els estands de les empreses i participar en les múltiples activitats organitzades: workshops, cafès col·loqui, entrevistes, conferències...

Acte d'Inauguració

Dimarts 12 de març a les 12 hores, la directora de l'Escola Neus Cónsul juntament amb el degà del Col·legi d'Enginyers Industrials de Catalunya Josep Canós, el director de la Institució CERCA Lluís Roviras, el vicerector de Política Internacional de la Universitat Politècnica de Catalunya Juan Jesús Pérez, i 3 membres de l'equip organitzador, Carlos Romero, Adrià Gras i Clàudia Buxadé, van inaugurar el FORUM ETSEIB 2019.

Sorteig!

El dia 14 es van fer a la Sala d'Actes el tradicional sorteig del Col·legi Oficial d'Enginyers Industrials de Catalunya, La Mútua dels Enginyers i Caixa d'Enginyers. Un smartwach, 5 borses d'estudis de 300 €  i una càmera de fotos Instax, van ser els premis atorgats en uns dels actes que tradicionalment es realitzen l'últim dia del FORUM.

Agraïments

L'Escola vol agrair a tots els estudiants i a les més de 70 empreses i institucions la participació en aquest 29è FORUM.
Els patrocinadors del Forum 2019 han estat: BETWEEN, NISSAN, Dibarcafé, EUROPASTRY, HARIBO i Coca Cola.

• Les empreses i institucions que han col·laborat amb el FORUM 2019 han estat:

ABB, ACCENTURE, ALTEN, ALLIANZ, ALTEN, ALTRAN, AMAZON, AMES Sintering, APPLUS+IDIADA, AYESA, BAIN&COMPANY, BCG, Bertrand AG, BETWEEN TECHNOLOGY, Bluecap, CAIXA D'ENGINYERS, CAPGEMINI Invent, CELSA GROUP, CINERGIA, COMSA, CONTINENTAL AUTOMOTIVE, DAMM, DELOITTE, ELECNOR, ESA, EUROPASTRY, EVERIS, EY, FERCHAU ENGINEERING, FUNDACIÓN UNIVERSIDAD EMPRESA, FUNDACIÓ CIM UPC, GENERAL ELECTRIC, GLOBO, GRIFOLS, HENKEL, HP, HYPERION, IDIADA, IDNEO, IESE, IMAN, KAUTEX, IOC, KOSTAL, KPMG, LA MÚTUA DELS ENGINYERS, LIFEWARE, MALTHUS DARWIN, MECALUX, MediaMarkt, MICROFUZZI, MINSAIT BY INDRA, NAE, NEXE ENGINYERS, NGNY, NISSAN, P&G, PwC, QIAGEN, RDT, RÜCKER LYPSA, SDG, SEAT, SCHNEIDER ELECTRIC, SDG, SIMON, SOGETI, TALENT POINT, TALENTOTECA, TECNHNIP, TORRECID, TRIGO GROUP, UPC ALUMNI, VANDERLANDE, VENTURE ELECTRONICS I VEOLIA.

• Les associacions, departaments i projectes de l'Escola que també han col·laborat han estat:

Arm2U, Aula Lliure, BEST, DEE /CITCEA UPC, Departament de Mecànica, Departament de Projectes, Driverless, Departament EIO, Associació d'Enginyers de Catalunya, e-Ride ETSEIB, ETSEIB Motorsport, ETSEIB Racing, IOC, SOS ETSEIB.

Finalment felicitar a l'equip organitzador del FORUM ETSEIB 2019, per fer que un any més el FORUM sigui "La fira professional més important del sector industrial de Catalunya". Tot un èxit!