Acte d'Inauguració del curs Acadèmic 19/20

La Inauguració del curs acadèmic 2019-2020 a l'ETSEIB va tenir lloc a la Sala d'Actes de l'Escola el dia 21 de novembre de 2019 a les 12 h
AI2019_02.png
AI2019_03.png

Seguint el programa de l'acte la benvinguda va estar a càrrec de la directora de l'Escola Tècnica Superior d'Enginyeria Industrial de Barcelona, la Dra. Neus Cónsul.

AI2019_05.png
AI2019_06.png

En aquesta ocasió la presentació del facsímil, "La farga de l'ETSEIB. Un testimoni singular de l'Enginyeria Industrial" va estar a càrrec del professor Antoni Roca.

AI2019_08.png
AI2019_07.png
AI2019_11.png
AI2019_09.png

La Lliçó inaugural del curs acadèmic amb el títol "La 'ingenuïtat' dels enginyers – reflexions de trenta anys" va estar a càrrec de l'Enginyer Industrial Israel Ruiz, Vicepresident executiu i tresorer del Massachusetts Institute of Technology (MIT).

AI2019_12.png

En acabar la lliçó l'Enginyer del MIT va respondre a una ronda de preguntes per part de l'auditori.

"Nuvole Bianche" de Ludovico Einaudi, va ser la peça musical que va interpretar l'estudiant de l'ETSEIB Aleix Roch.

AI2019_10.png

A continuació, la sotsdirectora de Política Institucional i Qualitat, Tania de los Santos, va presentar les "Mencions i lliuraments de premis" del curs anterior així com els reconeixements al personal de l'Escola amb 25 anys de servei i per jubilació.

AI2019_16.png

Clara Sellés Hontoria
Alexandre Soto Galindo

• Reconeixement al personal de l'Escola amb 25 anys de servei
  • Reconeixement al personal de l'Escola per la seva jubilació

En acabar l'entrega de les Mencions i lliurament de premis als estudiants així com els reconeixements al personal de l'Escola, es van realitzar dos parlaments. El primer a càrrec del Sr. Josep Canós, degà del Col·legi Oficial d'Enginyers Industrials de Catalunya.

El segon parlament va estar a càrrec de la Dra. Neus Cónsul, directora de l'ETSEIB, que va exposar les fites aconseguides per l'Escola Tècnica Superior d'Enginyeria Industrial de Barcelona durant el darrer any acadèmic així com els reptes i avenços que s'esperen assolir en el futur més immediat.

Per finalitzar, el rector de la Universitat Politècnica de Catalunya · BarcelonaTech, Francesc Torres, es va encarregar de fer la Cloenda l'acte.