Acte d'Inauguració del curs Acadèmic 21/22

La Inauguració del curs acadèmic 2021-2022 a l'ETSEIB va tenir lloc a l'Aula Capella de l'Escola el dia 21 d'octubre de 2021 a les 12.30 h.

Seguint el programa de l'acte la benvinguda va estar a càrrec de la directora en funcions de l'Escola Tècnica Superior d'Enginyeria Industrial de Barcelona, la professora Mª Antonia de los Santos.

La lliçó inaugural del curs acadèmic amb el títol "Enginyers i enginyeres: talent al servei de la societat" va estar a càrrec de l'Enginyer Industrial, Pau Guarro i Oliver, director general de Between i fundador de l'associació d'exalumnes de l'Escola, ETSEIB Alumni, que també va presidir durant més de quatre anys (feb. 2015 - dic. 2019).

A continuació, el sotsdirector de Recerca, Transferència i Empresa, Jan Rosell Gratacòs, va presentar les "Mencions i lliuraments de premis" del curs anterior així com els reconeixements al personal de l'Escola per la seva jubilació al curs 2019-2020 i al curs 2020-2021.

Primer es van lliurar les beques als millors expedients de grau a càrrec de la Caixa d'Enginyers, Dow Chemical, Rovalma, HP, Accenture, i la Càtedra Seat.

Tot seguit es van lliurar els ajuts i distincions a l'estudiantat per part de Cáritas, i La Mútua dels Enginyers.

Els darrers lliuraments per als estudiants van ser els premis a l'estudiantat de Màster a càrrec del Col·legi d'Enginyers Industrials de Catalunya, KUKA ROBOTS, i Societat General d’Aigües de Barcelona.

Les "Mencions i lliuraments de premis" van finalitzar amb el reconeixement al personal de l'Escola per la seva jubilació.

El president de l'Associació d'Enginyers Industrials de Catalunya, Jordi Renom, va ser l'encarregat de fer el 3r parlament de l'acte.

Per finalitzar, el rector de la Universitat Politècnica de Catalunya · BarcelonaTech, Daniel Crespo, es va encarregar de fer la Cloenda l'acte.