Acte d'inauguració del Màster Universitari en Enginyeria Nuclear 2018-2019

Dijous 4 d'octubre es va celebrar l'Acte d'inauguració del curs acadèmic 2018-2019 del Màster Universitari en Enginyeria Nuclear i del European Master's in Nuclear Energy a l'Aula Capella de l'ETSEIB.

L'Acte va començar a les 12 h amb la benvinguda a càrrec de la sotsdirectora cap d'estudis d'enginyeria industrial de l'Escola Tècnica Superior d'Enginyeria Industrial de Barcelona Carme Pretel.

A continuació el Conseller del CSN (Consejo de Seguridad Nuclear), exprofessor i exalumne de l'ETSEIB, Javier Dies, va fer la 1a lliçó inaugural de l'acte: "The Nuclear Safety Council and Safety of Nuclear Power Plants".

La segona presentació va estar a càrrec de Gonzalo Carbó, d'Endesa, que va comentar la importància de la generació nuclear a la descarbonització i electrificació de l'economia necessaris durant la transició energètica, per al compliment dels compromisos mediambientals en l'àmbit de la Unió Europea.

Tot seguit el director del Master's in Nuclear Engineering (MNE) i del European Master's in Nuclear Energy (EMINE), Lluís Batet, va fer un parlament.

En acabar el parlament es va fer entrega del "Premi al Millor Expedient Acadèmic del Màster universitari en Enginyeria Nuclear i EMINE" a l'estudiant Álvaro Canas Junquera, que va agrair el reconeixement.

Per finalitzar, la sotsdirectora de l'ETSEIB, Carme Pretel va concloure l'acte convidant als assistents a celebrar-ho amb una copa de cava.