Acte d'inauguració del Màster Universitari en Enginyeria Nuclear (MNE-EMINE) 2020-2021

Dijous 3 de desembre de 2020 es va celebrar l'Acte d'inauguració del curs acadèmic 2020-2021 del Màster Universitari en Enginyeria Nuclear (MNE) i del "European Master's in Nuclear Energy" (EMINE) de l'Escola Tècnica Superior d'Enginyeria Industrial de Barcelona de la Universitat Politècnica de Catalunya · BarcelonaTech (UPC).

acte_NUCLEAR2020_00.png

En aquesta ocasió l'Acte es va realitzar en format virtual, i es va retransmetre en directe per YouTube

L'acte va començar a les 18 h amb la benvinguda a càrrec de la directora de l'Escola Neus Cónsul, que va presentar i conduir un acte on van participar càrrecs importants del CSN, ENDESA i UPC.

Lluís Batet, professor de l'ETSEIB i director del Màster MNE- EMINE, va fer la presentació del Màster Universitari en Enginyeria Nuclear, destacant la seva clara orientació internacional, es tracta d'un màster impartit íntegrament en anglès, i la seva acreditació per part d'AQU Cat amb menció d'excel·lència.

argospremiat3dec01.png
argospremiat3dec02.png

En acabar el parlament, es va entregar el premi del "Consejo de Seguridad Nuclear de la Càtedra Argos al millor expedient acadèmic del màster en Enginyeria Nuclear" a l'estudiant Al Awad Abdulrahman, que va agrair el reconeixement.

argospremiat3dec03.png
argospremiat3dec04.png

Gonzalo Carbó, director de Generació Nuclear d'Endesa va continuar l'acte amb la presentació "Endesa i l'energia nuclear".

argospremiat3dec05.png
argospremiat3dec06.png

A continuació el conseller del CSN (Consejo de Seguridad Nuclear), exprofessor i exalumne de l'ETSEIB, Javier Dies, va parlar sobre els nous sistemes de monitoratge de la radioactivitat ambiental.

Josep Maria Serena, president del CSN, també exprofessor i exalumne de la UPC, va continuar amb la presentació del "Consejo de Seguridad Nuclear".

La cloenda de l'acte va estar a càrrec del rector de la Universitat Politècnica de Catalunya · BarcelonaTech, Francesc Torres.

Podeu veure tot l'acte a través d'aquest vídeo i del següent enllaç:

veure l'acte / ver el evento / view event