Enric Fossas Colet nou director de l'ETSEIB

El professor Enric Fossas Colet ha pres possessió, per quatre anys, del càrrec de director de l'Escola Tècnica Superior d'Enginyeria Industrial de Barcelona de la UPC.

L'acte, que ha tingut lloc el 2 de desembre a l'Aula Capella de l'ETSEIB, s'ha transmès en directe en "streaming" per a la comunitat UPC, i ha comptat amb la presència del rector de la UPC, Sr. Daniel Crespo Artiaga, la Secretària General, Sra. Ana B. Cortinas Abad, i la directora en funcions sortint, Ma. Antonia de los Santos.

ef_ppdirector00.png

El professor Enric Fossas amb la seva candidatura #EF4ETSEIB, va ser proclamat director electe de l'ETSEIB el passat 30 de novembre després de les eleccions que van tenir lloc per votació electrònica del 22 al 25 de novembre de 2021.

ef_ppdirector01.png
ef_ppdirector02.png

#EF4ETSEIB

L'equip directiu que l'acompanya està format per Joan Puig Ortiz, Amaia Lusa García, Rosa Rodríguez Montañés, Marta Peña Carrera, Jordi Bou Serra, M. Antònia de los Santos López, Núria Pla García, Arnau Dòria Cerezo, Juan Jesús Pérez González, Jan Rosell Gratacòs i Oriol Boix Aragonès.

ef_ppdirector03.png

El professor Enric Fossas, director de l'ETSEIB, i Daniel Crespo, rector de la UPC, en l'acte de presa de possessió.

ef_ppdirector04.png

Enric Fossas serà el 28è director de l'Escola Tècnica Superior d'Enginyeria Industrial de Barcelona.