Jornades d'Innovació Tecnològica en Enginyeria Industrial

De l'1 al 5 de març i en format no presencial se celebrarà la 3a. Jornada de Recerca emmarcada dins els actes del 50è aniversari de la UPC amb el títol: Jornades d'Innovació Tecnològica en Enginyeria Industrial.

L'Escola Tècnica Superior d'Enginyeria Industrial de Barcelona (ETSEIB) ha organitzat en els últims anys Jornades de Docència i de Recerca de forma alternada. Aquest any es farà la 3a. Jornada de Recerca emmarcada dins els actes del 50è aniversari de la UPC amb el títol: Jornades d'Innovació Tecnològica en Enginyeria Industrial, que es celebraran de l'1 al 5 de març en format no presencial. L'objectiu de les Jornades és compartir i difondre línies de recerca del professorat, així com projectes en cooperació universitat-empresa. Aquestes comptaran amb la participació de professionals externs a la UPC que parlaran dels reptes actuals en diferents àmbits de l'Enginyeria Industrial com l'Enginyeria d'Organització, Automàtica i Robòtica, Enginyeria de l'Energia, Enginyeria Biomèdica i Enginyeria Mecànica. Les sessions finalitzaran amb una taula rodona en la que podran participar els assistents a l'esdeveniment.

Per inscripcions i detall sobre les Jornades no presencials d'Innovació tecnològica en enginyeria industrial, consulta el programa d'activitats.

Inscripcions obertes fins a l'1 de març a les 8.30 h

A0_poster_JRE3.png

ACTIVITATS PROGRAMADES

Dilluns