LG Academy

El dimecres 25 de setembre de 2019 a l'Escola Tècnica Superior d'Enginyeria Industrial de Barcelona es va inaugurar l'aula "LG Academy"
lg_726_01.png
lg_726_02.png

La nova aula de formació és fruit del conveni signat, a principis del mes de febrer de 2019, amb l'empresa LG Electronics.

lg_726_03a.png

LG ELECTRONICS ESPANYA, S.A.U. és una entitat que es dedica a la comercialització de productes d'electrònica de consum i la vinculació amb l'Escola Tècnica Superior d'Enginyeria Industrial de Barcelona servirà per a la difusió de la marca LG i per impartir formacions a l'AULA LG sobre temes de refrigeració i climatització, en el context de l'enginyeria industrial, establint sinergies amb la Universitat Politècnica de Catalunya · BarcelonaTech.

lg_726_04.png
lg_726_05.png

La inauguració de l'Aula LG Academy va començar a les 17 h a l'Aula Capella de l'ETSEIB on s'havia convocat als assistents.

lg_726_06.png
lg_726_07.png

lg_726_08.png

A l'acte ens va donar la benvinguda la directora de l'Escola Neus Cónsul, el director de la divisió d'aire condicionat Juan Manuel González i el Product Director de LG Espanya Suheon Jeong.

En acabar la benvinguda institucional, els assistents van poder gaudir d'un còctel a la sala d'exposicions i visitar el nou Training Center de l'ETSEIB.

Training Center LG Academy

El conveni entre LG i la Universitat Politècnica de Catalunya ha permès la dotació a l'ETSEIB d'un espai amb moderns sistemes de climatització, al qual tindran accés els estudiants a fi de realitzar pràctiques que els acosten a la més recent tecnologia en el sector de la climatització.

Una vegada finalitzada la visita al Training Center, l'acte va continuar amb una sèrie de presentacions de l'empresa LG, on es va parlar de la postvenda i les novetats que situen a LG a l'avantguarda del sector.