Manel Mateo Doll nou director de l'ETSEIB

El professor Manel Mateo Doll ha pres possessió, per quatre anys, del càrrec de director de l'Escola Tècnica Superior d'Enginyeria Industrial de Barcelona de la UPC.

L'acte, que ha tingut lloc el 22 de juny i s'ha transmès en directe per streaming de Google Meet, ha comptat amb la presència del rector de la UPC, Sr. Daniel Crespo Artiaga, la Secretària General, Sra. Ana B. Cortinas Abad, i la directora sortint de l'ETSEIB, Neus Cónsul.

app_22juny_00.png

El professor Manel Mateo Doll va ser proclamat director electe de l'ETSEIB el passat 8 de juny després de les eleccions que van tenir lloc del 31 de maig al 3 de juny.

app_22juny_03.png
app_22juny_04.png

L'equip directiu que l'acompanya està format per Joan Puig Ortiz com a secretari acadèmic; Ma. Antonia de los Santos, com a sotsdirectora de política acadèmica i qualitat; Rosa Mari Darbra Roman, com a sotsdirectora cap d'estudis de grau i responsabilitat social; Josep Sempau Roma, com a sotsdirector cap d'estudis de màster; Jordi Bou Serra, com a sotsdirector de treballs acadèmics i pràctiques; Lucas van Wunnik, que repeteix com a sotsdirector d'internacionalització; Arnau Doria Cerezo, com a sotsdirector d'estudiantat i projectes de centre; Jan Rosell Gratacòs, com a sotsdirector de recerca, transferència i empresa; i l'Oriol Boix Aragonès, com a sotsdirector d'equipaments i gestió econòmica.

app_22juny_01.png

El professor Manel Mateo Doll, director de l'ETSEIB, i Daniel Crespo, rector de la UPC, en l'acte de presa de possessió.
app_22juny_02.png

Manel Mateo Doll serà el 26è director de l'Escola Tècnica Superior d'Enginyeria Industrial de Barcelona.