Nova Càtedra Vanderlande – UPC

L'ETSEIB i el IOC son les unitats promotores de la Càtedra
  • El passat dia 1 de maig de 2022 es va signar el conveni de creació de la nova Càtedra Vanderlande – UPC. Les unitats promotores són l'Escola Tècnica Superior d'Enginyeria Industrial de Barcelona (ETSEIB) de la UPC i l'Institut d'Organització i Control de Sistemes Industrials (IOC).
  • Vanderlande és l'empresa líder al mercat mundial de sistemes d'automatització de processos logístics per aeroports. L'empresa també és un dels principals proveïdors de solucions d'automatització per a magatzems i al mercat de la paqueteria.
  • Les activitats de la Càtedra seran la captació de talent a través dels TFG i TFM Challenge, formació, recerca, transferència de resultats de la recerca i la divulgació científica en l'àmbit d'automatització de processos logístics, especialment aeroports i magatzems.
  • La direcció de la càtedra serà per part de l'ETSEIB, la professora Amaia Lusa i per part de l'empresa, el Sr. Eduardo Pascual.
  • La càtedra està ubicada a l'ETSEIB/IOC Av. Diagonal, 647, edifici H, planta 11, 08028 Barcelona
  • Web: https://catedravanderlande.upc.edu/

• Correu de contacte: