Sant Jordi a l'ETSEIB 2018

L'Escola celebra la festivitat de Sant Jordi amb un acte de caràcter cultural, en el qual s'entreguen els premis del Certamen Literari i Fotogràfic.

Un any més l'Escola Tècnica Superior d'Enginyeria Industrial de Barcelona ha celebrat el seu particular Sant Jordi.

El dilluns 23 d'abril les roses, llibres, fotografies, concursos, conferències i punts de llibre, han estat protagonistes a l'ETSEIB. La venda de llibres a preu simbòlic amb la iniciativa de Recicla Cultura s'ha celebrat un any més.

La celebració de l'acte de Sant Jordi va començar a les 12.15 hores a l'Aula Capella. En aquesta ocasió la sotsdirectora d'Estudiantat i Promoció de l'ETSEIB, Lluïsa Jordi, ens va donar la benvinguda a l'acte.

A continuació la directora de l'Escola, Neus Cónsul va fer la presentació del ponent que faria la conferència de l'Acte, la Dra. Maria Rosa Massa, professora del departament de Matemàtiques de la UPC.

La conferència "Enginyers-artistes del Renaixement" va ser el darrer acte abans del lliurament de Premis del Certamen de Sant Jordi 2018.

Concurs de creació literària (Narració en prosa o poesia).

XXX CERTAMEN LITERARI de l'ETSEIB "Sant Jordi 2018"

Els guanyadors en la categoria de Poesia van ser:
2n premi: "Rosada" de Jan Cabutí Borrell.

1r premi: "Iwo Jima 1945" de Carlos Álvaro.

Els guanyadors en la categoria de Prosa van ser:
2n premi: "Nunca pensé que pudiera ser amado" de Claudio Pérez Valverde.

1r premi: "Colors" de Sandra González Hernández.

Concurs de Fotografia Instagram "Moments ETSEIB".

XI CONCURS MARTA FRANQUESA I NIUBÓ "Sant Jordi 2018"

2n premi: "Mirant les coses d'una manera diferent" de Ferran Benavente Goñi.

1r premi: "Refractando" d'Elena Ciprés Lalaguna.

L'acte del dia de Sant Jordi es va tancar amb una copa de cava.

Fins al proper Sant Jordi a l'ETSEIB!