Setmana de la Dona UPC. Activitats a l'ETSEIB

Amb motiu de l'11 de febrer, la UPC celebra la Setmana de la Dona UPC posant l'accent en accions orientades a fer visible l'aportació de les dones en la ciència, l'enginyeria i l'arquitectura, apropar els estudis politècnics a les dones joves per incrementar el nombre de vocacions, i facilitar recursos i eines per incorporar la perspectiva de gènere a la docència a la UPC.

DonaNenaCienciaLILA3_726.png

Els centres docents de la UPC han dissenyat activitats adreçades a la comunitat universitària, alumnat de secundària i batxillerat i a la societat en general. A l'Escola Tècnica Superior d'Enginyeria Industrial de Barcelona es realitzaran les següents activitats:

• Exposició: Integrant la perspectiva de gènere en els continguts de la recerca i la innovació. Exposició del projecte europeu H2020 GEECCO (Gender Equality in Engineering Through Communication and Commitment).
    Responsable: Amaia Lusa
    Disponible del 10 de febrer al 21 de febrer de 2020.
    Inauguració: 11 de febrer a les 13 h al passadís que uneix l'entrada (Pavelló I) amb l'edifici H.
  • Projecció al vestíbul de l'ETSEIB i pantalles dels ordinadors del 'carrusel': Dones destacades en ciència i tecnologia.
    Autor: Oriol Boix.
    Disponible del 10 de febrer al 14 de febrer de 2020.
  • Cicle dones visibles: Emprenedoria. Taula rodona
    Participació de l'Eva Martín (Tiendeo) i Irene Toro, cofundadora de l'equip SötHemma, guanyador del premi Woman Explorer de Santander en la UPC, ex mentorada del programa M2m -UPC. Modera Alícia Linares.
    Organitzat per el Club Dones Politècniques de la UPC, amb el suport de l'ETSEIB i UPC Alumni.
    Dia 11 de febrer a les 18.30 h a l'Aula Capella de l’ETSEIB.