SOS ETSEIB (Save Our Subjects ETSEIB)

Una iniciativa pionera feta pels estudiants de l'ETSEIB per compartir apunts.

L'Associació d'estudiants de la UPC "SOS ETSEIB" són un grup d'alumnes de l'Escola que van crear un espai per compartir apunts, exercicis amb la solució, etc.

Aquesta iniciativa, i definit en paraules dels creadors d'aquesta, "parteix de la necessitat d'una ajuda extra per poder anar superant els exàmens sense haver de pagar"

Actualment funcionen mitjançant la seva pròpia plataforma virtual facilitant serveis per a l'estudiant. Per poder accedir-hi t'hi has de registrar. Un cop registrat podràs tenir accés a múltiples serveis que ofereixen i tot el material didàctic per a cada assignatura compartit per Dropbox que tindràs a la teva disposició.

L'èxit de la iniciativa és un fet, i amb més de 2000 usuaris actius han aconseguit crear una comunitat que potser podrà ajudar-te a millorar la teva vida acadèmica.

Actualment estrenen pàgina web i pots contactar o unir-te a la seva comunitat a través de la seva pàgina web, Facebook o correu electrònic.

sos.png

Encara t'ho estàs pensant?