Welcome to BCN eMotorsport!

La temporada 2007/08 va iniciar-se la història de l'equip ETSEIB Motorsport. Amb l'objectiu de dissenyar i construir un monoplaça apte per competir a la Formula Student, un grup de 13 estudiants va crear el CAT01, el primer dels 4 cotxes de combustió que del 2007 al 2011 van participar en la competició.

cat_BCN_eMotorsport_726_01.png

Els següents 8 cotxes van ser elèctrics, i l'any 2019 el repte va ser la creació del primer vehicle autònom. Per afrontar aquest nou repte es va crear Driverless UPC, un nou equip format per estudiants de l'ETSEIB i l'ETSETB que s'encarregarien del disseny, fabricació i prova d'un cotxe totalment autònom que participaria en la categoria Driverless de la Formula Student.

El 23 de maig de 2019 a l'ETSEIB, es va celebrar l'Acte de presentació oficial dels prototips de cotxes elèctrics CAT12e i CAT12D. Mentre que el CAT12e va introduir 4WD, tracció total amb un motor elèctric a cada roda, el CAT12d, batejat com "XALOC", va ser el primer prototip autònom (Driverless) de tota Espanya a la Formula Student.

El futur de la indústria de l'automòbil és un repte apassionant que evoluciona ràpidament, i requereix la tecnologia més puntera, un repte que implica noves disciplines i és per això que l'ETSEIB Motorsport i Driverless UPC uneixen forces per crear un nou equip format per estudiants d'enginyeria industrial, de telecomunicacions, informàtica i matemàtiques, un equip preparat per crear els millors cotxes de la Formula Student. Benvingut BCN eMotorsport!

Més sobre BCN eMotorsport