Tauleta gràfica d'escriptura digital (pissarra)

Per impartir les classes no presencials és molt recomanable la utilització d'una tauleta digital que ens faciliti l'escriptura com si es tractés d'una pissarra.
En aquest sentit, des de la nostra Escola, així com des d'altres unitats de la UPC, s'ha recomanat la compra de la tauleta Wacom Intuos, per les seves característiques, compatibilitat i facilitat d'ús.
Aquesta tauleta compta amb una àrea activa de 7 polzades (model "S") i de 10 polzades (model" M") i s'acompanya d'un llapis digital que ofereix 4.096 nivells de precisió. Compta amb botons configurables a la part superior, així com una ranura per a col·locar amb seguretat el llapis tàctil. A més, hi ha dues versions: una amb cable i una altra que es connecta a l'ordinador sense fils a través de Bluetooth, aquesta darrera és la que caldria que escollíssiu, ja que no té cost addicional.

El fabricant garanteix la compatibilitat amb equips Windows i Mac, tot i que també es pot utilitzar amb Linux (Ubuntu) i dispositius amb Android. També es disposa d'unes guies d'ajuda per facilitar la configuració de l'entorn.

Si necessiteu informació sobre com realitzar la compra us podeu posar en contacte amb els serveis TIC, a través dels seus canals de contacte.